Product toch niet naar wens, geen probleem met ons 30 dagen retourrecht.


Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket ( België 13,95 ), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

In uw account kunt u een retourmelding aanmaken bij details in ‘Geschiedenis en details van mijn bestellingen’.

Heeft u afgerekend als gast? Neem dan contact met ons op, dan zetten wij je account om naar een klant account.

Artikelen die je niet kunt retourneren:

  • Fysieke cadeaubonnen en -kaarten
  • Voor u op maat gemaakte artikelen.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? U kunt hiervoor het product als een normale retour aanmelden, bij ontvangst maken wij direct een credit aan die we binnen 2 werkdagen zullen terugstorten op uw rekening. Hierna kunt u het nieuwe gewenste/juiste product op onze website bestellen. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Ik wil mijn bestelling na retour melding toch graag houden.

Geen probleem, je hoeft niets te doen. Als wij 30 dagen na je aanmelding niets hebben ontvangen wordt de retour afgehandeld als niet verzonden.